آغاز فرایند ارزیابی درونی گروه های آموزشی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی، یکی از راههای بهبود کیفیت آموزش در دانشگاههای کشور آگاهی دقیق و جامع از نقاط قوت و ضعف گروههای آموزشی دانشگاهها و برنامهریزی برای رفع کاستیها و ارتقای نقاط قوت آنهاست؛ ازاینرو ارزیابی درونی گروههای آموزشی یکی از راههای تحقق این مهم است. ارزیابی درونی گروهها یکی از شیوههایی است که استفاده از نتایج حاصل از آن میتواند به ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش رشته کمک کند. بررسی این مهم مستلزم استفاده از نقطهنظرات دانشجویان، استادان و کاربرانی است که در ارتباط مستقیم با این الگو قرار خواهند گرفت.با هدف دستیابی به این مهم دانشگاه فرهنگیان استان اقدام به ارزیابی درونی گروههای و بخشهای آموزشی علوم تربیتی ، معارف اسلامی و زبان انگلیسی نموده است . اولین جلسه این فرایند در تاریخ 1403/02/25 برگزار شد.