مدیریت امور پردیس های استان مرکزی

دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی برگزار کرد:

هفتادمین کرسی ترویجی « آسیب شناسی کیفی آموزش زبان انگلیسی در ایران»

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی، در ادامه ی سلسله برنامه های معاونت پژوهشی در فضای مجازی، کرسی ترویجی شماره 70 دانشگاه فرهنگیان  با آسیب‌شناسی کیفی آموزش زبان انگلیسی در ایران به میزبانی  دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی روز چهارشنبه مورخ 29 بهمن ماه 99 در پردیس شهید باهنر برگزار شد.
مجتبی حیدری سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی ضمن عرض خیر مقدم به اعضا و تبریک ایام ماه رجب، از  زحمات حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان به سبب حمایت و برنامه ریزی مطلوب در اجرای سلسله برنامه های علمی و پژوهشی قدر دانی کرد.
وی در ادامه با اشاره به دیدگاه صاحب نظران برنامه درسی، یکی از بهترین مولفه های کیفیت بخشی به برنامه درسی را بازنگری دانست و گفت:زمانی که برنامه درسی تولید می شود از طریق ارزیابی های پایانی مورد ارزشیابی قرار می گیرد ولی ممکن است به دلایل مختلف دچار تضعیف شده که نیاز به بازنگری دارد.

وی عوامل تضعیف برنامه درسی را این گونه برشمرد: یافته های جدید علمی، عدم تناسب برنامه درسی با نیاز های مناطق و زیست بوم های کشور، عدم تحقق بخشی از برنامه درسی، ناتوانی معلمان در اجرای برنامه درسی.

 سپس مجتبی مقصودی به ارائه مقاله خود در خصوص « با آسیب‌شناسی کیفی آموزش زبان انگلیسی در ایران» پرداخت.
در ادامه وحید رضا میرزائیان، فاطمه فضلعلی  ناقد کرسی ترویجی 70 دانشگاه نظرات و انتقادات خود را بیان کردند .
 
لازم به ذکر است در این جلسه که به صورت حضوری(محدود) و مجازی برگزار شد بیش از 220 نفر از اساتید، معلمان  و دانشجومعلمان در فضای مجازی حضور داشتند.