| گروه آموزشی |
شماره و گروه درس |
نام درس |
| آموزش ابتدایی |
2830023_01 |
مدیریت کلاس درس |
| آموزش ابتدایی |
2830024_01 |
آموزش و طراحی واحدیادگیری ریاضی |
| آموزش ابتدایی |
2830025_01 |
آموزش و طراحی واحدیادگیری قرآن و دینی |
| آموزش ابتدایی |
2830026_01 |
آموزش و طراحی واحدیادگیری هنر |
| آموزش ابتدایی |
2830027_01 |
آموزش و طراحی واحدیادگیری تربیت بدنی |
| آموزش متوسطه |
2831086_01 |
یادگیری از طریق بازی |
| آموزش متوسطه |
2831092_01 |
مبانی آموزش در دبیری زبان انگلیسی |
| آموزش متوسطه |
2831096_01 |
مبانی آموزش در دبیری علوم اجتماعی |
| آموزش متوسطه |
2831097_01 |
مبانی آموزش در دبیری علوم تجربی |
| آموزش متوسطه |
2831100_01 |
مبانی آموزش در دبیری اقتصاد |
| آموزش متوسطه |
2831109_01 |
بررسی کتب درسی دبیری زبان انگلیسی (دوره متوسطه) |
| آموزش متوسطه |
2831113_01 |
بررسی کتب درسی دبیری علوم اجتماعی (دوره متوسطه) |
| آموزش متوسطه |
2831114_01 |
بررسی کتب درسی دبیری علوم تجربی (دوره متوسطه) |
| آموزش متوسطه |
2831117_01 |
بررسی کتب درسی دبیری اقتصاد (دوره متوسطه) |
| آموزش متوسطه |
2831126_01 |
بررسی کتب درسی دبیری زبان انگلیسی 2 (دوره متوسطه) |
| آموزش متوسطه |
2831130_01 |
بررسی کتب درسی دبیری علوم اجتماعی 2 (دوره متوسطه) |
| آموزش متوسطه |
2831131_01 |
بررسی کتب درسی دبیری علوم تجربی 2 (دوره متوسطه) |
| آموزش متوسطه |
2831173_01 |
کلیات روش ها و فنون تدریس |
| آموزش متوسطه |
2831175_01 |
بررسی کتب درسی دبیری اقتصاد 2 (دوره متوسطه) |
| آموزش متوسطه |
2831176_01 |
تربیت بدنی افراد با نیازهای ویژه با رویکرد هنجاریابی و هنجارسازی |
| آموزش متوسطه |
2831177_01 |
روش های آموزش حرکات از بنیادی تا مهارتی |
| مشترک |
2834009_01 |
اخلاق حرفه ای و نقش تربیتی معلم |